loading...
کرمان دانلود
KERMAN-DL بازدید : 255 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (3)

Multi Commander 4.4 Build 1725 یک فایل منیجر قدرتمند برای محیط ویندوز است که از قابلیت های اصلی آن میتوان به باز کردن پنجره ها در تب های مختلف اشاره کرد که باعث جلوگیری از شلوغی بی مورد محیط ویندوز می شود. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به جست و جوی سریع و هوشمند فایل ها، قابلیت تبدیل و ریسایز کردن تصاویر، قابلیت آپلود فایل ها به سرور مورد نظر و پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز اشاره کرد.

KERMAN-DL بازدید : 311 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

Cover-Studio

Ashampoo Cover Studio نرم افزاری در زمینه طراحی کاور و جعبه های سه بعدی می باشد. شما می توانید به سادگی هرچه تمام تر با استفاده از Ashampoo Cover Studio جعبه و کاور مورد نظرتان را طراحی کنید. خود نرم افزار دارای نمونه های از قبل ساخته ای می باشد که می توانید از آنها برای انجام کارتان استفاده کنید. توسط این برنامه می توانید برای کاور CD یا DVD ها لیست ترک های داخل آلبوم را بر روی جلد کاور وارد کنید. شما می توانید از تم ها و بسته های آماده داخل خود برنامه نیز برای طراحی هایتان استفاده کنید.

KERMAN-DL بازدید : 422 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

iSkysoft-Video-Editor

iSkysoft Video Editor نرم افزاری در زمینه ویرایش فیلم ها می باشد. این نرم افزار از اکثر فرمت های ویدئویی پشتیبانی کرده و این قابلیت را در اختیار کاربران قرار مید هد تا بتوانند با استفاده از افکت هایی بسیار زیبا فیلم های بسیار زیبا و دیدنی ایجاد نمایند. توسط این برنامه می توانید فیلم های شخصی خودتان را به سادگی در خانه ویرایش کنید بدون آن که متقبل هزینه ای شوید. سرعت iSkysoft Video Editor بسیار بالا می باشد و می تواند در سریع ترین زمان ممکن عملیات ویرایش و ذخیره سازی فیلم را انجما دهد. در اخر می توانید فیلم ساخته شده را با فرمت و کیفیت دلخواه خود ذخیره کنید یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iSkysoft Video Editor:

- پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدئویی

- قابلیت ذخیره کردن فیلم یا به اشتراک گذاری درشبکه های اجتماعی

- سهولت در استفاده از نرم افزارا

- سرعت بالا هنگام ویرایش و ذخیره فیلم

- دارا بودن واسط کاربری زیبا و محیط گرافیکی عالی

- ذخیره کردن فیلم با کیفیت و فرمت دلخواه

- و …

KERMAN-DL بازدید : 169 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

WinX-Mobile-Video-Converter

WinX Mobile Video Converter به کاربران قابلیت تبدیل فایل های ویدئویی ویژه موبایل را خواهد داد. توسط این نرم افزار می توانید فیلم هایتان را برای پخش در موبایل و تبلت آماده کنید. سرعت عمل WinX Mobile Video Converter بسیار بالا بوده و میتواند عمل تبدیل را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. این مبدل از فرمت های رایج نظیر MKV، AVI، MP4، FLV، M2TS، MOV، WMV پشتیبانی می کند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinX Mobile Video Converter:

- سازگاری با انواع دستگاه گوشی ها و تبلت ها

- پشتیبانی از فرمت های رایج تصویری

- قابلیت ساخت رینگتون برای گوشی ها

- قابلیت ویرایش فالی های ویدئویی

- و …

 

KERMAN-DL بازدید : 732 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار استخراج صدا از فیلم CoolMedia Mov Audio Extractor 5.0.1

CoolMedia Mov Audio Extractor نرم افزاری مفید در زمینه استخراج صدا از فیلم ها و کلیپهای تصویری می باشد. شما تنها با کشیدن و رها کردن فایل تصویری قادر به استخراج صدای آنها می باشید. و در صورتی که احساس می کنید کیفیت صدا ضعیف است می توانید داخل نرم افزار با ویرایش بیت های صوتی کیفیت ان را افزایش دهید. صدای استخراجی به صورت MP3, AAC, AC3, WMA, FLAC, OGG یا WAV قابل ذخیره شدن می باشد. همچنین این نرم افزار از اکثر فرمت های رایج تصویری نظیر AVI, DivX, XviD, MPEG, MPG, WMV, ASF, MOV, QT, FLV, SWF, MP4, M4V, 3GP, 3G2, RM, RMVB, MKV, VOB, VCD DAT, OGM, AMV to MP3, AAC, AC3, WMA, FLAC, OGG Vorbis, OGG FLAC or WAV پشتیبانی می کند.

KERMAN-DL بازدید : 166 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه ماه عسل 93 - ویژه رمضان

| قسمت هفتم ماه عسل 93 با لینک مستقیم قرار گرفت |

 

ماه عسل نام مجموعه اجتماعی و پرطرفداری که چندین سال است با مجری گری احسان علیخانی از شبکه سه سیما پخش می شود ، این مجموعه در مورد سوژه های تاثیر گذار اجتماعی می باشد ، این برنامه هر شب با یک مهمان وِیژه روی آنتن می رود و اغلب به ماجرای زندگی مهمانان پرداخته می شود . عبرت هایی که این برنامه به بیننده خود القا می کند به گفته کارگردان سعی در بیدار کردن وجدان بیننده دارد. در ادامه ما هر شب سعی در آماده کردن قسمت های پخش شده برای شما عزیزان هستیم و لینک دانلود از سرورهای پاتوق یو به صورت مستقیم در اختیار شما قرار می گیرد.

KERMAN-DL بازدید : 239 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

طراحی اسلاید شو از عکس و فیلم Photostage Slideshow 2.51

Photostage Slideshow به شما اجازه می دهد تا بتوانید اسلاید شوهای حرفه ای و خودکار از عکس ها و فیلم هایتان و همچنین اعمال افکت های محو شونده ، افکت های زوم و ... ایجاد نمایید. همچنین قادر به رایت مستقیم اسلاید شوهای ایجاد شده روی DVD و یا استفاده مستقل از آنها در وب سایت و پروژه هایتان خواهید بود. اضافه کردن موسیقی به فیلم ها و عکس ها ، اضافه کردن متن به آنها کارهایی است که توسط این نرم افزار به آسانی قادر به آن خواهید بود.

KERMAN-DL بازدید : 183 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود مستند سونامی ژاپن چگونه اتفاق افتاد - Japan Tsunami How It Happened 2011
عنوان مستند : Japan Tsunami How It Happened
زبان : انگلیسی
زمان : 47 دقیقه
فرمت : avi
روز جمعه 11 مارس 2011 زمین لرز های با مقیاس 9 ریشتر و به دنبال آن سونامی در جزایر ژاپن باعث ویرانی زیادی در این کشور شد . سونامی در ژاپن چگونه اتفاق افتاد . در این مستند به همراه Roger Bilham از اساتید علوم زمین شناسی می شویم که روز پس از زلزله وارد ژاپن شده است . جالب است بدانید زلزله ژاپن حدود 12 فوت نقل مکان کرد و تا نزدیکی ایالات متحده آمریکا پیشرویی کرد . این یکی از بزرگترین زمین لرزه هایی میباشد که تا کنون اندازه گیری شده است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 1,121
  • بازدید سال : 23,769
  • بازدید کلی : 73,869
  • کدهای اختصاصی

    **خوش آمدید**

    **خوش آمدید**

    توجه تمامی مطالب از سایت پاتوق یو کپی برداری شده اند
    زیبایی دانلود را در کرمان دانلود ببینید