loading...
کرمان دانلود
KERMAN-DL بازدید : 255 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (3)

Multi Commander 4.4 Build 1725 یک فایل منیجر قدرتمند برای محیط ویندوز است که از قابلیت های اصلی آن میتوان به باز کردن پنجره ها در تب های مختلف اشاره کرد که باعث جلوگیری از شلوغی بی مورد محیط ویندوز می شود. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به جست و جوی سریع و هوشمند فایل ها، قابلیت تبدیل و ریسایز کردن تصاویر، قابلیت آپلود فایل ها به سرور مورد نظر و پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز اشاره کرد.

KERMAN-DL بازدید : 249 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.3 FinalAds by OffersWizard

 

 

 

 

 

KERMAN-DL بازدید : 313 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مسنجر محبوب وایبر برای ویندوز - Viber for Windows 3.0.0.1727

مسنجر وایبر  با رابط کاربری و ویژگی های متعدد ساخته شده است تا قابل استفاده بر روی هر نوع از پلت فرم سیستم عامل های مدرن و دستگاه ها قابل اجرا باشد تا همیشه در دسترس دوستانتان  باشید. Viber برای ویندوز در حال حاضر بیش از ۱۷۵ میلیون کاربردر سراسر جهان دارد که از این مسنجر محبوب استفاده می کنند ، و همه آنها از استفاده کردن از این برنامه لذت می برند، چرا که ویژگی های منحصر به فردی دارد . که از نمونه ان می توان به پروتکل های قوی برنامه و صدایی که با کیفیت بسیار بالا یعنی HD بین دوستانتان رد و بدل می شود.

KERMAN-DL بازدید : 287 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود برنامه لاین برای کامپیوتر

اینک نرم افزار لاین برای کامپیوتر


هیچ محدودیتی وجود ندارد! تماس ها و پیام به همان اندازه که شما می خواهید!

LINE برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تا به طور نا محدود تماس های صوتی و ارسال پیام رایگان داشته باشید.

در هر زمان و هر کجا که شما هستند، در 24 ساعت شبانه روز است!

LINE دارای بیش از 120 میلیون کاربر در سراسر جهان و در بیش از 230 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد!

KERMAN-DL بازدید : 342 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

Toy Monsters

نرم افزاری مفید و قدرتمند می باشد که توسط آن می توانید دوربین وبکم خود را به یک دوربین مخفی تبدیل کنید. توسط iSpy می توانید بخش های مختلف خانه خود را چک کرده و آن را زیر نظر داشته باشید. همچنین می توانید در محل کار با استفاده از این نرم افزار قدرتمند کارکرد کارمندها را زیر نظر داشته باشید. شما می توانید توسط iSpy تعیین کنید که در ساعات معینی عمل فیملبرداری به صورت اتوماتیک شروع و فیلم مورد نظر در رایانه ذخیره شود. همچنین از این نرم افزار می توانید به عنوان یک دوربین برای تامین امنیت محل کار یا خانه خود استفاده کنید.

KERMAN-DL بازدید : 177 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

LastPass-Password-Manager

LastPass Password Manager نرم افزاری مفید برای ذخیره کردن پسوردها در اینترنت می باشد. بعد از نصب LastPass Password Manager هرگاه بخواهید در اینترنت فرمی را تکمیل کنید این نرم افزار با استفاده از اطلاعات قبلی که در فرم ها استفاده کرده اید، استفاده خواهد کرد و این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید به صورت خودکار فرم را پر کنید. LastPass Password Manager این قابلیت را دارد تا همانند یک پلاگین بر روی مرورگرتان نصب شود. همچنین یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این نرم افزار، قابلیت ذخیره کردن پسوردهای مختلف نظیر پسورد ایمیل، فیس بوک، سایت، وبلاگ و … می باشد که می توانید توسط آن تنها با یک کلیک به موارد ذکر شده وارد شوید. توصیه می کنیم برای افزایش امنیت خود در اینترنت حتما نرم افزار فوق را دانلود و از آن استفاده کنید.

KERMAN-DL بازدید : 265 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

FlashGet

FlashGet نرم افزاری رایگان و بسیار قدرتمند در زمینه مدیریت دانلود می باشد که یکی از رقیب های جدی برنامه قدرتمند IDM به حساب می آید. این نرم افزار قادر است سرعت دانلود را ۶ الی ۱۰ برابر کند. این نرم افزار به سادگی نصب شده و شما می توانید به سادگی از آن استفاده کنید. FlashGet با مرورگرها سازگاری دارد و به شما این قابلیت را می دهد تا در هر مرورگری، به سادگی عمل دانلود را نجام دهید. این نرم افزار این قابلیت را دارد تا فایل های دانلود شده را دسته بندی کرده و در دسته های مختلف قرار دهد تا عمل رسیدگی به آنها بسیار سریع تر انجام شود. از دیگر ویژگی های FlashGet می توان به استفاده از نهایت پهنای باند، قابلیت تنظیم تعداد لینک های دانلود، جدا کردن فایل های فشرده، قابلیت خاموش کردن سیستم بعد از دانلود تمام فایل ها، پشتیبانی از pause و resume و … اشاره کرد.

KERMAN-DL بازدید : 168 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

Hard-Drive-Inspector-Pro

Hard Drive Inspector برنامه ای در زمینه مدیریت هارد دیسک می باشد. اگر در دراز مدت بر روی هارد دیسک خود مدیریت نداشته باشید، همین می تواند سبب کاهش کارایی و افت سرعت آن بشود. حتی گاهی مشاهده شده است که سبب پاک شدن برخی از اطلاعات از درون هارد دیسک نیز شده است. این نرم افزار علاوه بر این که می تواند قابلیت مدیریت بر روی هارد دیسک را برایتان فراهم کند، همچنین قادر است سبب افزایش کارایی و سرعت آن نیز بشود. Hard Drive Inspector از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. در ادامه می توانید نسخه جدید این نرم افزار را با لینک مستقیم از سایت مستردانلود دریافت کنید.

 

 

KERMAN-DL بازدید : 422 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مترجم متن QTranslate v3.5.1

QTranslate نرم افزاری کم حجم برای ترجمه ی متون است.این نرم افزار از اکثر زبان ها منجمله زبان فارسی پشتیبانی می کنند و کاربران می توانند متون خود را از زبان فارسی به زبان های دیگر و بالعکس ترجمه کنند.نرم افزار برای ترجمه ی سریع متون از کلید های ترکیبی برای نمایش متن ترجمه شده بهره می برد.ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار پشتیبانی از مترجم های آنلاین مانند translate.google ، microsofttranslator و babelfish.yahoo است.برای استفاده از این نرم افزار می بایستی به اینترنت متصل باشید.

KERMAN-DL بازدید : 732 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار استخراج صدا از فیلم CoolMedia Mov Audio Extractor 5.0.1

CoolMedia Mov Audio Extractor نرم افزاری مفید در زمینه استخراج صدا از فیلم ها و کلیپهای تصویری می باشد. شما تنها با کشیدن و رها کردن فایل تصویری قادر به استخراج صدای آنها می باشید. و در صورتی که احساس می کنید کیفیت صدا ضعیف است می توانید داخل نرم افزار با ویرایش بیت های صوتی کیفیت ان را افزایش دهید. صدای استخراجی به صورت MP3, AAC, AC3, WMA, FLAC, OGG یا WAV قابل ذخیره شدن می باشد. همچنین این نرم افزار از اکثر فرمت های رایج تصویری نظیر AVI, DivX, XviD, MPEG, MPG, WMV, ASF, MOV, QT, FLV, SWF, MP4, M4V, 3GP, 3G2, RM, RMVB, MKV, VOB, VCD DAT, OGM, AMV to MP3, AAC, AC3, WMA, FLAC, OGG Vorbis, OGG FLAC or WAV پشتیبانی می کند.

KERMAN-DL بازدید : 192 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

مدیریت کارهای روزانه و امور شخصی EfficientPIM Pro 3.70 Build 365

EfficientPIM نام نرم افزاری با ویژگی های کامل جهت مدیریت و سازماندهی کارهای روزانه و امور شخصی می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به پیگیری تماس ها ، قرار ملاقات ها ، وظایف ، کارهای روزانه ، سالگرد ازدواج ، تولد و ... می باشد. همچنین ابین ابزار قسمتی برای ثبت خاطرات روزانه و یادداشت ها با قابلیت رمزگذاری روی آن را دارست. این ابزار دارای رابط کاربری آسان و کاربرپسند می باشد.

KERMAN-DL بازدید : 497 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود فعال ساز آفیس 2013 - کرک آفیس 2013

 

در این پست برای شما عزیزان کرک جدید و نهایی آفیس 2013 را اماده دانلود کرده ایم. روش کرک سری جدید افیس با سایر ورزن ها کاملا متفاوت است سعی ما بر آن سات که همواره جدیدترین کرک ها را در این پست برای شما عزیزان اماده دانلود کنیم.

KERMAN-DL بازدید : 493 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود کرک ویندوز 8.1 - دانلود فعال ساز ویندوز 8.1

| آخرین کرک های تست شده در سایت قرار گرفتند |

 

بعد از ارایه نسخه نهایی ویندوز 8.1 از سوی مایکروسافت بسیاری از کاربران دغدغه فعال سازی این ویندوز را داشتند. و بسیاری از کاربران در این راه موفق نبودند و یا یا ویندوز خود را به صورت ناقص فعال کرده اند. در این پست برای شما کرک پایدار برای تمامی نسخه های ویندوز 8.1 را ارایه داده ایم که علاوه بر فعال سازی ویندوز 8.1 شما قادر به فعال سازی ویندوز های دیگری نیز می باشید که در ادامه مطلب به تفصیل به شرح آنها پرداخته ایم.

KERMAN-DL بازدید : 165 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افطزار مدیریت ایمیل FossaMail v24.6.0

FossaMail نام نرم افزار مدیریت ایمیل سورس بازو رایگان ارائه شده توسط شرکت Pale Moon می باشد. این نرم افزار بر اساس نرم افزار Mozilla Thunderbird ساخته شده است و در حقیقت نسخه بهینه شده این نرم افزار می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به مدیریت بی نهایت ایمیل ، ارسال و دریافت ایمیل ها ، اعلان هشدار هنگام دریافت ایمیل و ... می باشد.

تمامی افزونه های نرم افزار Mozilla Thunderbird روی این ابزار قابلیت نصب را دارند و البته شما می توانید همزمان با Mozilla Thunderbird از این نرم افزار نیز استفاده نمایید. تنها عیب این نرم افزار عدم نصب این ابزار روی ویندوز XP می باشد.

KERMAN-DL بازدید : 192 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

تبدیل فایل های PDF به پاورپوینت Lighten PDF to PowerPoint 2.0.0

Lighten PDF to PowerPoint نام ابزاری با رابط کاربری آسان جهت تبدیل فایل pdf به پاورپوینت می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به تبدیل PDF به PPTX می باشید. در حین تبدیل تمامی خصوصیات فایل PDF به فایل پاورپونیت نظیر الاید ها ، تصاویر ، نوشته ها ، نوع فونت و ... منتقل می شود.

KERMAN-DL بازدید : 179 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل PDF به ورد Lighten PDF to Word Converter 3.2.0

توسط نرم افزار Lighten PDF to Word Converter شما قادر به تبدیل فایل های پی دی اف به ورد می باشید، شما بعد از تبدیل قادر به ادیت و تغییرات در فایل ورد می باشید. حفظ فونت اصلی ، اندازه ، گرافیک و جداول از خصوصیات این نرم افزار می باشد. این ابزار یکی از برترین ها در این زمینه می باشد و و از سرعت بالایی برای تبدیل فایل ها به یکدیگر برخوردار می باشد.

KERMAN-DL بازدید : 1168 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود نسخه پرتابل ویندوز ایکس پی ( بدون نیاز به نصب ) Windows XP USB Flash Edition SP3 2010
قطعأ همه ما تاکنون با ویندوز XP کار کرده ایم و آن را به خوبی می شناسیم. این سیستم عامل یکی از موفق ترین نسخه های منتشر شده ویندوز تاکنون می باشد که طیف وسیعی از کاربران نیز هم اکنون در سرتاسر جهان از آن استفاده می کنند. سرعت بالا ، سازگاری با انواع ساخت افزارها و همچنین سازگاری با اکثر نرم افزارهای موجود را می توان از جمله مهم ترین مشخصه های این ویندوز دانست. اما این ویندوز جذاب تر هم می شود اگر بتوانید یک نسخه از آن را با حجمی بسیار مناسب در حافظه فلش و یا هر حافظه جانبی دیگری همیشه و همه جا همراه خود داشته باشید و در هر رایانه ای از ویندوز XP مخصوص خود استفاده کنید.Windows XP USB Flash Editionمحصولی است که دقیقأ همین مشخصات را داراست و ما آن را امروز در سایت پاتوق یو برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این ویندوز نسخه Service Pack 3 2010 است و آخرین تغییرات انجام شده در ویندوز در آن اعمال شده و از نظر امنیت نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد. می توانید به آسانی آن را بر روی حافظه فلش خود نصب کنید و از این به بعد در همه جا از آن استفاده کنید ، بی آنکه نیاز به نصب مجدد در هارد را داشته باشید. قابلیت های موجود در این نسخه نیز بسیار کامل هستند و بدین ترتیب نیازی به استفاده از سیستم عامل دیگر پیدا نخواهید کرد. ضمنأ این نسخه از ویندوز بصورت 32 بیتی عرضه شده است تا از لحاظ سازگاری با مشکل مواجه نشوید. در ادامه می توانید این نسخه از ویندوز را دانلود نمایید و همچنین از محتویات آن مطلع شوید.
KERMAN-DL بازدید : 194 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

مجموعه 1500 پلان ساختمان Essential House Plan Collection

در این پست برای دانشجویان عزیز که رشته ی آنان معماری است مجموعه 1500 پلان ساختمان از بهترین پلان ها را به همراه تصویر آماده دریافت کرده ایم. با رفتن به ادامه مطلب میتوانید این مجموعه کمیاب را از پاتوق یو با لینک مستقیم دریافت کنید . امیدواریم مورد توجه کاربران عزیز قرار بگیرد و رضایت شما را جلب نماید

KERMAN-DL بازدید : 210 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

با این نرم افزار شما می توانید رایانه دیگری را هدایت کنید ، هک کنید و یا فایل های خود را با یکدیگر جابه جا کنید و همکنون می توانید این نرم افزار را از سایت کرمان دانلود ردیافت نمایید.

آخرین نسخه قرار گرفت!!!

فایل آموزشی قرار گرفت

KERMAN-DL بازدید : 184 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

در این پست اولین نسخه فایرفاکس را برای شما قرار دادیم این پک بسیار تم زیبایی داشت به همین خاطر همه هنوز یادش می کنند و شما همکنون می توانید این نرم افزار را از سایت کرمان دانلود دریافت فرمایید.

KERMAN-DL بازدید : 172 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

در این پست یک تم بسیار زیبای برای سیستم عامل ایکس پی برایتان آماده دانلود کره ایم که بسیار زیبا است و دارای چندین والپیر می باشد و همکنون می توانید آن را از سایت کرمان دانلود دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 1,135
  • بازدید سال : 23,783
  • بازدید کلی : 73,883
  • کدهای اختصاصی

    **خوش آمدید**

    **خوش آمدید**

    توجه تمامی مطالب از سایت پاتوق یو کپی برداری شده اند
    زیبایی دانلود را در کرمان دانلود ببینید