loading...
کرمان دانلود
KERMAN-DL بازدید : 732 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار استخراج صدا از فیلم CoolMedia Mov Audio Extractor 5.0.1

CoolMedia Mov Audio Extractor نرم افزاری مفید در زمینه استخراج صدا از فیلم ها و کلیپهای تصویری می باشد. شما تنها با کشیدن و رها کردن فایل تصویری قادر به استخراج صدای آنها می باشید. و در صورتی که احساس می کنید کیفیت صدا ضعیف است می توانید داخل نرم افزار با ویرایش بیت های صوتی کیفیت ان را افزایش دهید. صدای استخراجی به صورت MP3, AAC, AC3, WMA, FLAC, OGG یا WAV قابل ذخیره شدن می باشد. همچنین این نرم افزار از اکثر فرمت های رایج تصویری نظیر AVI, DivX, XviD, MPEG, MPG, WMV, ASF, MOV, QT, FLV, SWF, MP4, M4V, 3GP, 3G2, RM, RMVB, MKV, VOB, VCD DAT, OGM, AMV to MP3, AAC, AC3, WMA, FLAC, OGG Vorbis, OGG FLAC or WAV پشتیبانی می کند.

KERMAN-DL بازدید : 192 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

مدیریت کارهای روزانه و امور شخصی EfficientPIM Pro 3.70 Build 365

EfficientPIM نام نرم افزاری با ویژگی های کامل جهت مدیریت و سازماندهی کارهای روزانه و امور شخصی می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به پیگیری تماس ها ، قرار ملاقات ها ، وظایف ، کارهای روزانه ، سالگرد ازدواج ، تولد و ... می باشد. همچنین ابین ابزار قسمتی برای ثبت خاطرات روزانه و یادداشت ها با قابلیت رمزگذاری روی آن را دارست. این ابزار دارای رابط کاربری آسان و کاربرپسند می باشد.

KERMAN-DL بازدید : 497 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود فعال ساز آفیس 2013 - کرک آفیس 2013

 

در این پست برای شما عزیزان کرک جدید و نهایی آفیس 2013 را اماده دانلود کرده ایم. روش کرک سری جدید افیس با سایر ورزن ها کاملا متفاوت است سعی ما بر آن سات که همواره جدیدترین کرک ها را در این پست برای شما عزیزان اماده دانلود کنیم.

KERMAN-DL بازدید : 493 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود کرک ویندوز 8.1 - دانلود فعال ساز ویندوز 8.1

| آخرین کرک های تست شده در سایت قرار گرفتند |

 

بعد از ارایه نسخه نهایی ویندوز 8.1 از سوی مایکروسافت بسیاری از کاربران دغدغه فعال سازی این ویندوز را داشتند. و بسیاری از کاربران در این راه موفق نبودند و یا یا ویندوز خود را به صورت ناقص فعال کرده اند. در این پست برای شما کرک پایدار برای تمامی نسخه های ویندوز 8.1 را ارایه داده ایم که علاوه بر فعال سازی ویندوز 8.1 شما قادر به فعال سازی ویندوز های دیگری نیز می باشید که در ادامه مطلب به تفصیل به شرح آنها پرداخته ایم.

KERMAN-DL بازدید : 178 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود سریال مدینه با لینک مستقیم

| قسمت هفتم سریال مدینه قرار گرفت |

 

مدینه نام سریالی است که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما بر روی آنتن می رود. نقش اصلی را مدینه ( پریوش نظریه ) بازی می کند ، در این سریال مدینه از مرگ شوهرش مطلع می شود و برای یافتن جسد شوهرش در دریا همراه پسرش رهسپار می شود اما بعد از گشت و گذار طولانی بیست روزه ناکام به تهران باز می گردد. او که در سوگ شوهرش است و از کارخانه ای که شوهرش همراه با شریکش بنا نهاده غافل است بعد از چهلم شوهرش متوجه تقلب و دزدی شریک شوهرش عبدی ( مهدی سلطانی ) می شود و .....

در این سریال بازیگرانی همچنون مهدی سلطانی نقش عبدی، بهزاد فراهانی نقش بلبل، مجید صالحی نقش عزیز، شبنم مقدمی نقش روحی، رضا رویگری نقش شهرام، مهرداد صدیقیان نقش بهمن، مهرداد ضیایی نقش خسرو و .... باز می کنند.

ژانر این سریال اجتماعی می باشد و به کارگردانی سیروس مقدم و در 30 قسمت هر شب از شبکه یک سیما روی آنت می رود.

KERMAN-DL بازدید : 165 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افطزار مدیریت ایمیل FossaMail v24.6.0

FossaMail نام نرم افزار مدیریت ایمیل سورس بازو رایگان ارائه شده توسط شرکت Pale Moon می باشد. این نرم افزار بر اساس نرم افزار Mozilla Thunderbird ساخته شده است و در حقیقت نسخه بهینه شده این نرم افزار می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به مدیریت بی نهایت ایمیل ، ارسال و دریافت ایمیل ها ، اعلان هشدار هنگام دریافت ایمیل و ... می باشد.

تمامی افزونه های نرم افزار Mozilla Thunderbird روی این ابزار قابلیت نصب را دارند و البته شما می توانید همزمان با Mozilla Thunderbird از این نرم افزار نیز استفاده نمایید. تنها عیب این نرم افزار عدم نصب این ابزار روی ویندوز XP می باشد.

KERMAN-DL بازدید : 166 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه ماه عسل 93 - ویژه رمضان

| قسمت هفتم ماه عسل 93 با لینک مستقیم قرار گرفت |

 

ماه عسل نام مجموعه اجتماعی و پرطرفداری که چندین سال است با مجری گری احسان علیخانی از شبکه سه سیما پخش می شود ، این مجموعه در مورد سوژه های تاثیر گذار اجتماعی می باشد ، این برنامه هر شب با یک مهمان وِیژه روی آنتن می رود و اغلب به ماجرای زندگی مهمانان پرداخته می شود . عبرت هایی که این برنامه به بیننده خود القا می کند به گفته کارگردان سعی در بیدار کردن وجدان بیننده دارد. در ادامه ما هر شب سعی در آماده کردن قسمت های پخش شده برای شما عزیزان هستیم و لینک دانلود از سرورهای پاتوق یو به صورت مستقیم در اختیار شما قرار می گیرد.

KERMAN-DL بازدید : 198 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

تغییر اندازه دسته ای تصاویر FastStone Photo Resizer 3.3 Final

FastStone Photo Resizer نام یک نرم افزار بری تبدیل و تغییر نام دسته ای تصاویر می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به تبدیل ، تغییر نام ، تغییر اندازه ، برش ، چرخش ، تغییر عمق رنگ و اضافه کردن متن به تصاویر به صورت دسته ای و سریع می باشید. همچنین این نرم افزار از خاصیت کشیدن و رها کردن در محیط نرم افزار به خوبی پشتیبانی می کند.

KERMAN-DL بازدید : 239 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

طراحی اسلاید شو از عکس و فیلم Photostage Slideshow 2.51

Photostage Slideshow به شما اجازه می دهد تا بتوانید اسلاید شوهای حرفه ای و خودکار از عکس ها و فیلم هایتان و همچنین اعمال افکت های محو شونده ، افکت های زوم و ... ایجاد نمایید. همچنین قادر به رایت مستقیم اسلاید شوهای ایجاد شده روی DVD و یا استفاده مستقل از آنها در وب سایت و پروژه هایتان خواهید بود. اضافه کردن موسیقی به فیلم ها و عکس ها ، اضافه کردن متن به آنها کارهایی است که توسط این نرم افزار به آسانی قادر به آن خواهید بود.

KERMAN-DL بازدید : 192 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

تبدیل فایل های PDF به پاورپوینت Lighten PDF to PowerPoint 2.0.0

Lighten PDF to PowerPoint نام ابزاری با رابط کاربری آسان جهت تبدیل فایل pdf به پاورپوینت می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به تبدیل PDF به PPTX می باشید. در حین تبدیل تمامی خصوصیات فایل PDF به فایل پاورپونیت نظیر الاید ها ، تصاویر ، نوشته ها ، نوع فونت و ... منتقل می شود.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 1,124
  • بازدید سال : 23,772
  • بازدید کلی : 73,872
  • کدهای اختصاصی

    **خوش آمدید**

    **خوش آمدید**

    توجه تمامی مطالب از سایت پاتوق یو کپی برداری شده اند
    زیبایی دانلود را در کرمان دانلود ببینید